Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 8 July 2012

Rindunya............ I'm Back!!!


Fuh..fuh.. tiup habuk sikit kat sini. Lamanya aku tak bersiaran kat sini kan, hampir dua minggu kot.. Ada ke sesiapa yang rindukan bebelan aku kat sini? Aku pun lagi ler kangan nak menulis kat sini dan jenguk korang semua tau. Haih... lama lah nampaknya tak tahu citer korang dan kena blogwalking dengan masa yang lama lah nampaknya kali ni.. :)

Sebenarnya kami balik kampung dan memang tak online lah sepanjang duk bercuti tu dan sebab tu lah takde citer.. Haaa... lepas ni memang akan banyak citer lah.. Jangan bosan sudah.. :) Banyak nye terlepas citer-citer feberet. Masterchef dah habis ke? siapa yang jadi juara? Sungguh tak tengok gara-gara astro tak bersiaran kat rumah mak dan MIL.. :)



Adam dan sepupunya.
Nantikan bebelan aku lepas ni, banyak story nak tulis..... Ada yang rindu adam ke? Hehhee.. :)

5 Komen Cerita Hati:

Unknown said...

hahah....mesti boring kan xdapat on9 n xder astro...selamat kembali....

inazamri said...

amboi bercuti sungguh dia...patut ler senyap je

rieda_ffya said...

patot ayu lame menghilang...xpe masih ade mase nak tgk semua..masterchef blom abih lg la..

Chic Na said...

selamat kembali ayu & adam. ;)

Masya said...

hadoilah tibe2 jer.. awak menyepi ingatkan dah xde mood nak berblog.. selamat kembali bersiaran... update entry.. nnt tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute