Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 10 July 2012

Terima kasih, dah sampai dah......


Encik suami balik dari kerja dan bawak balik sampul surat dan diberinya kepada aku. Ooo... hadiah yang dipos oleh Fariza untuk pemenang segmen teka-tekinya hari tu. Tak sangka tekaan aku hari tu hampir tepat...hehe.. TERIMA KASIH ye cikgu fariza untuk hadiah ni. 

Sebenarnya kan, angka yang aku cuba teka hari tu pun adalah dari kiraan bajet encik suamiku tersayang bila aku tanyakan dia.. Hehee.... Itu yang dapat buat anggaran tekaan tu.. Apepun terima kasih untuk hadiah ni.. Sangat hargainya. Kalau nak tahu adam yang dulu sekali amik keychain ni letak kat bekas pencil dia.. :)

4 Komen Cerita Hati:

AdaM Hawa said...

cantik key chain tu.. cam gebu je jagung tu..

IntaNBerliaN said...

wah cantiknya... gambar jagung ;-)

Chic Na said...

waa ayu menang ek. sama cam jaa tu. suami dia gak yg teka. huhu.. tahniah ayu. ;)

9n0L4 said...

alhamdulillah. sampai juge. hee. mcm mcm dibungkus tkt rosak dan pecah. hadiah kecik je. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute