Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 8 July 2011

Lucu.................

lucu rasa ms msk utk lunch td. tgh syok mereneh sup dn merebus bihun utk dijadikan menu bihun sup hari ini. tibe2.. kehabisan gas. haha..tergendala sebentar masakan aku. dan perasaan aku yg tgh seronok beronok2 nk try masak bihun sup. biasa wt tak jadik.jadi trylah lah lg hr ini. tgu la cik suami blk. then sambung masak2 lg. finally, terhidang jugak bihun sup utk cik hubby dn my lovely si kecik. menjadi pulak kali ini. hasil resepi dr myresepi.com. tq kpd siapa yg kongsi resepi kt situ. (lupe dh name yg share recipes tu).hehe.. seronok tgk diorang makan. tapi aku tak amik foto la pulak. jadi tk dpt la nk upload kt sini........ ape2pun. sekarang nie aku rs dh mula seronok nk masak. entah, baru timbul rs nk belajar masak betul2 kot.hehe...maklumlah umur dh makin meningkat, anak dh makin besar, kenalah pandai msk mcm2 menu kn.

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute