Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday, 30 October 2013

Dhia with her new cousin


Dhia dapat lagi sorang sepupu baru yang sama baya. Tahun ni, cucu mak Bonda tiga orang lahir tahun sama. Maka sebayalah mereka semuanya. Tapi yang baru ini, sepupu lelaki.

 Tak malu anak solehah ibu ni berseksiandi sebelah sepupu lelakinya yang diberi nama Firdaus..hihi..
Dhia sudah nak 6 bulan dan Firdaus baru je sebulan lebih. masa kecik ni bolehlah duk beza-beza bulan lagi.. nanti dah besar sikit...tengok-tengok main pasir kat depan rumah grandma sama-sama dah kan. Semoga kalian membesar dengan sihat dan kuat, jadi anak yang soleh dan solehah. 

3 Komen Cerita Hati:

Puan Kutu said...

amboi teserlah warna kulit yg brbeza,dhia putih gebu..adik firdaus kulit macho.hehe

Masya said...

amboi anak dara pakai pampers jer yer...

Riedaffya ibrahim said...

tahniah dapat anak sedara baru..geram tengok dhia yg putih tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute