Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday, 28 October 2013

Wooden Toys : Addiction and Subtraction


Anak soleh dapat hadiah lagi dari abahnya..Tapi saya suka kalau abahnya belikan toys education camgini. Bertambahlah lagi koleksi education toys untuk Adam.

 Abahnya beli masa kuar beli sorang-sorang masa kami ke Kajang hari tu... katanya kat kedai dalam Metro Kajang. Harganya RM20.
 Sangat sesuai dengan Adam yang tengah belajar tambah tolak. 
Dengan adanya toys camgini memang membantu Adam lebih memahami tambah dan tolak. Dia pun dah pandai guna jari jemari dia jugak nak menambah dan menolak nombor. Cepat jugaklah dia memberi jawapan bila ditanya. Alhamdulillah..

Nota : Adam sekarang ade perangai sikit tau. Kuat merajuk dan over nakkan perhatian ibu abah. Kadang tu naik pening dibuatnya dan dalam duk mengada camtu pun dapat hadiah jugak kan. Ayah mana yang tak sayangkan anak.. 


4 Komen Cerita Hati:

Arra Ahmad said...

bagus beli toys mcm ni..Arra pun selalu belikan untuk anak..:)

Puan Kutu said...

seronok dam dapat education toys,sambil bermain sambil cekapkan skill matematik

Riedaffya ibrahim said...

adam ade mainan baru ye...adam masih dalam proses penerimaan org baru tu ayu...jgn risau..

Masya said...

hari tu ada pegang2.. tak jadi beli.. ingat nak belikan amir jgk sbb dia pun masih confuse belajar tolak.. tambah dah okk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute