Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 30 May 2013

Lega............


 Lega kenapa? Lega sebab berjaya jugak remove malware dari bloglist.... Saya terpaksa unfollow bloglist yang terkena malware tu sebabnya saya tak dapat nak review blog saya. Google punya google, jumpalah solutionnya dan rata-rata suggest stop following site yang kena malware tu. 
 Bila bukak pakai mozila ok tapi bila buka pakai chrome tak dapat tengok... Mulalah rasa risau semacam aje. Try lah cuba buang bloglist tu, dan alhamdulillah menjadi. Lega mak rasa.. Hihik.. 
Sayang weh kat blog ni.. Macam-macam story ditulis kat sini untuk tatapan saya dan anak-anak kelak.

3 Komen Cerita Hati:

Masya said...

sejak akhir² ramai ngadu kata bloglist sbb malawe tu .. pembawa virus...

Chic Na said...

memang risau kalau kena malware tu.

P#eoniX said...

a'ah...aku pon tekejut tengok ade malware kat ko punye blog neh...huhuhuhhh!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute