Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 9 July 2011

ibu ke kakak?

lucu pulak bile org tye, 
nie ibu ke kakak? ade ke patot. haha.. dh sah2 anak aku pgl aku ibu... knp tk percaya kah?
nie lah susah org yg bertubuh kecil cm aku nie. umur je dh ningkat tapi still look cm budak2 lg. seronok gk kecik cmni, nt kalau beli tiket bas, boleh half price. hehe.. ade ker? tak kisah lah. mmg aku punye turunan kecik2 molek ajer.. ikut mak maybe. adik2 pun cmtu. takde yg obesiti. hehe.. tak kisah la apepun, janji happy. buat ape nk dgr ckp2 org sgt yg boleh mendown kn kite punye self confident. Bersyukur jelah dgn apa yg dikurniakanNYA. Tapi kdg timbul gk masalah, bile jupe abg polisi, kena tahan cepat lah tye ade lesen ke tak..haha... pernah terjadi padaku. kelakar jugak. tapi tak kisah lah.. itulah aku dan diriku. Thanks to my mom yg melahirkn daku dan membesarkan daku  utk kenal dunia ini.

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute