Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday, 21 March 2012

Wordless Wednesday : aksi Adam makan durian


Si kecik ku memang suke durian.. Pantang jumpe raja buah segala buah ni mesti dia nak ngap.... :)






7 Komen Cerita Hati:

noorkhamisah said...

wahh....pagi2 dah mkn durian.....

izan mama mia said...

tgh musim durian lagi ker kat sana ayu...heheheh..kanmain suker lagi dia makan durian yer...sedapnyer..

CtAyue said...

ekceli ini pic dah lama tp br nk di upload kan kt sini.hehe.. ade jugak org jual sini..tapi mahal lah sebab bkn musim kan.melampau sikit lah harganye.

AdaM Hawa said...

adam.. acik nak sikit boleh?

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

berseleranya tengok si cumil ni mamam (^___^)

Rose Khadijah said...

hmm yummmyummm..
ai pun suke makan durian...

haii..tQ klik iklan sidebar saya tu yer..saya klik & follow..

jom join contest saya..
http://farisarrayyan.blogspot.com

puteri kasih said...

sedapnyer dia makan durian...tomey :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute