Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday, 19 March 2012

SEGMEN TAMBAH KAWAN BY ARRA AHMAD


Hai rakan-rakan blogger ku.

Hari ni nak join segmen lah. Segmen tambah kawan dr Arra Ahmad.




Sesiapa nak join segmen ni klik banner tu yer. Closed date : 24 Mac 2012.
So, kat sini saya nak tag kawan saya sebab nak tolong dia naik kan follower dia. Dia pun blogger baru cam saya jugak.
Sophia

6 Komen Cerita Hati:

izan mama mia said...

hai....rasa nak join gak laaa..

fera said...

haii . dari segmen yg sama.. done folo=)

http://saiafera.blogspot.com/2012/03/segmen-tambah-kawan-by-arra-ahmad.html

BuDaKcUmILs said...

done follow u....nice blog...sedap tgk kek n brownies tue....nyummmy

fatin amalina husna said...

salam ziarah..husna dari segmen yg sama..
maaf lambat sikit terjahnya..^^V
http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/03/segmen-tambah-kawan-by-arra-ahmad.html

Nurrul said...

Salam , dtang dari segmen yg sama :)
Happy blogging !

*http://youismysoul.blogspot.com/2012/03/segmen-tambah-kawan-by-arra-ahmad.html

Arra Ahmad said...

jom blogwalking..:)

http://arazua.blogspot.com/2012/03/senarai-join-segmen-tambah-kawan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute