Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday, 29 September 2011

cubaan ku menjadi

Akhirnya...menjadi jugak kek karamel ni. semalam wt tak jadik, hari ni jadi.hehe... rupanya kena putar bg betul2 putih meringue tu erk..hehe.. maklum lah budak baru belajar memang berkali2 baru jadi..hehe.. TQ kpd Kak Farah yg sudi share resepi dan step by step wt kek nie.. barulah menjadi sy buat bila tgk step dr blog akak.. TQ. hehe....
dan inilah hasilnya.....Ok tak?
susah jugak nk wt kek nie..mula2 wt langsung tak naik..hehe.. yg second nie suka sgt sbb berhasil jugak. hehe... si kecik sy pun suka..

2 Komen Cerita Hati:

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum azyue..
dah jadi dah yer kek karemel nie.. cantik... sedap kan kek nie... akak pun suka..

azyue said...

Tq kak diana.. mmg best. sbb teruja tgk kek karamel akak yg cantik tu lah yg sy jd semangat nk try wt lg.hehe.. berjaya jgk. best mkn sejuk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute