Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 27 September 2011

Aku dan budu

Sedapnye bila makan ada budu. bertambah selera. saya nie memang antu budu. hehe... di makan pulak dengan ulam-ulam yang berbagai.. huh..memang best ler.. sesiapa yang tak pernah rasa memang rugi lah.hehe.. saya sejak dari kecil lagi dah kenal budu. tu yang selamba je makan. zaman saya study dulu, kawan saya orang johor, dia memang tak boleh nk makan budu. katanya tak boleh telan.hehe... tapi ada jugak member yang redah je try, last2 jatuh cinta pulak.hehe... saya hari-hari mesti ada budu kalau makan nasik. baru lah ada selera.hehe..
 

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute