Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 12 July 2012

Cheese Tart buat aku termimpi-mimpi


Aku pasti ramai yang dah makan cheese tart kan? Aku pun dah makan cheese tart hari tu yang dibeli kat pasar malam (orang lain dah lama rasa tapi aku baru merasa.. Hehehe). Beli 2 ketul je pun, seringgit satu tau. Tapi memang terus rasa jatuh cinta giler kat cheese tart tu. Sedap sungguh tambah pulak aku ni memang penggemar cheese. Sudah lama kot aku tengok dan simpan resepi yang orang share tapi belum tercapai lagi hajat nak cuba buat sebab aku takde lagi acuan tin tart yang comel tu. 
-sumber pic dr pokcik google-
Yang inilah aku belum beli lagik... Harus kena ada jugak satu hari nanti ni.. :)

Aku hanya ada acuan kertas aluminium tu jer yang aku beli kat tesco tak lama dulu. Selalu pakai untuk buat sokongan bakar muffin aku je.. Emmm...... disebabkan sampai aku termimpi-mimpi pasal cheese tart ni, akan aku cuba merajinkan diri buat tart ni dan pakai jelah acuan yang ada tu. Entahlah menjadi atau tak... Hihik... Tunggu mood datang dulu barulah oven aku tu berasap.
-sumber pic dr pokcik google-
Tengoklah ni kan... Memang sedap kan.. Siapa suka sila angkat tangan dan siapa yang dah pernah buat, tahniah daku ucapkan.. Hihik..

p/s : Kalau menjadi aku buat, barulah aku update sini yer.... :)

5 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

ingatkan ayu dah buat. br nak jeles. my favret jugak ni. :)

IntaNBerliaN said...

a'aa cheese tart mmg sedap kan :-)

P#eoniX said...

buat x penah...makan penah lah...banyak kali...memang feberethaku!!!!oleh itu haku kene angkat kaki lah gamaknya....wakakkaka...

Cikrosecute said...

buat tak pernah hihihi makan pernah...

Masya said...

suke makan.. lame tak buat huhuhuhu.. elok jer acuannya terperam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute