Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday, 11 July 2012

Aku dan Mereka....


Aku dan Mereka...
Mereka inilah jantung hati aku..
Mereka inilah jiwa aku...
Mereka inilah keceriaanku.. Mereka inilah Kebahagiaanku..
Mereka inilah HERO dalam CERITA HATI aku... 
 Cinta, sayang dan kasih Kamu berdua selamanya.. :)
 Kamu pujaan hati Ibu, permata hati Ibu dan hidup Ibu. Ibu sayang kamu selamanya.. :)
Walau kamu terkadang ada nakalnya, walau kamu kuat merengek, walau kamu terkadang buat Ibu hilang sabarnya dengan karenahmu itu, namun Kamu tetap yang terbaik di hati Ibu kerana kamu permata Ibu.

p/s : Doakan yang baik-baik buat kami yer...!! :)

Nota : Kurus sangatkah aku?? Hehehe.. Nak buat macamana dah memang begini jugak aku. Payah sungguh nak naik berat badan.. Tapi kan, masa bujang dulu aku tak sekurus ini tau.. Tidaklah sekeding ini. Hahaha.. Apa masalah pun aku sendiri tak pasti tapi aku bersyukur  kerana aku masih dikurniakan kesihatan yang baik hingga saat ini dan semoga hari esok dan seterusnya pun akan lebih baik... Alhamdulillah...

7 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

sweetnya. huhu..
kurus sbb penat jd housewife kot. :)

izan mama mia said...

mg kalian berbahagia selalu...

P#eoniX said...

amin.....a'ah nampak kurus sket..harap-harap berbahagia sampai bile-bile....sronok tengok family ko sentiase ade saat-saat terindah...hehehehe...

AdaM Hawa said...

santai je..
happy family!!

are_lin@yu said...

beznya bersama permata hati..hheehe..mmg sis kruslah kena makan banyak2 ni..hehe

Saya Disini said...

bestnye

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

smoga hepi sokmo! hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute