Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 3 June 2012

Nasi Air & Sup Krim Ayam


Menu untuk si kecik kesayangan aku. Bezanya kali ni, aku tambah sup krim ayam. Aku beli yang instant ajer, brand Knorr. Tambah perasa sikit dari kebiasaan aku buat sup aje.. Ini kedua-dua jenis sup bergabung sekali dalam satu mangkuk nasi tu.. Adam memang suka bubur nasi ni dan Abah Adam pulak kata sedap bila tambah sup krim ayam tu sekali. 

Yang putih kat atas, itulah sup krim ayam tu-
-Nah! Siap satu mangkuk nasi air untuk Adam-

Resepinya boleh tengok entri SINI

Nota : Nanti petang-petang sikit akan ku jenguk rumah kalian pulak yer. Bz sikit lah hari ni. Terima kasih kepada kamu dan kamu yang selalu sudi berkunjung ke teratak aku ni. :)

2 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

kreatifnya ayu. pandai mix & match makanan lg. nampak sedap. :)

P#eoniX said...

baru first time tau...huhuhh....nice one...hehehh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute