Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 24 April 2013

Semoga dipermudahkan semuanya............

Baru balik checkup............ Hb, bp dan lain-lain semuanya OK kecuali kedudukan baby yang masih breech..  Refer doktor dan doc hanya kiv je untuk ecv, just follow edd ajelah. Kalau sakit atau ada tanda-tanda baru kena refer terus hospital besar. Lepas ni dah kena checkup seminggu sekali lah.. 

Pengalaman pertama saya baby duk songsang walau dah 36wks. Memang saya kena prepare mental dan fizikal andai perlu berdepan czer lagi. Apa yang perlu.... berdoa semoga baby akan pusing elok jugak nanti. Doakanlah moga saya dipermudahkan dan selamat semuanya. 
Dalam hati ni risau sebenarnya dan rasa semacam jugak. Semoga dipermudahkan semuanya.. 

Barang-barang semua dah packing siap letak dalam kereta.. cuma yang tinggal barang-barang untuk bawa balik kampung aje lagi belum siap sepenuhnya. Penat rasa badan ni ditambah dengan sakit gigi yang kadang-kadang datang menguji kesabaran. Tapi perlu juga pandai kawal emosi agar tak dilepaskan rasa penat amarah itu pada orang lain terutama si anak. Kadang-kadang kena juga dia marah.. Kesian Adam... tapi bila dia tengok saya tak sihat, dia suruh saya tidur. Nanti dah sihat baru bangun buat kerja, katanya kan.. Hihik...

2 Komen Cerita Hati:

Amy Hilmirda Daud said...

Amy doakan agar semuanya dipermudahkan dan selamat. mesti adam kesihan tengak ibunya tak berapa sihat..

Chic Na said...

InshaAllah ayu.. semoga dipermudahkan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute