Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 26 April 2013

Mainan yang tak tahu namanya apa....


 Apa benda ler tu kat tangan Adam tu??
Hihik.. Ini saya sendiri pun tak tahu apa ke benda namanya tapi Adam poww saya balik dari tadika semalam. Biasalah kan, habis tadika, kedai dulu singgahnya sebelum boleh sampai ke rumah. Mulanya tak nak pun belikan benda ni tapi macam kesian pulak nengok dia duk tengok je kawan-kawan dia beli. Adam kata ni mainan lekat-lekat.. Hissh apa tu? Belilah jugak kat dia, 30 sen je pun satu. Main tak setara mana pun, saje je tengok kawan ada dia pun nak lah ada jugak kan. Tak suka saya bau benda ni sebab macam getah jer baunya, busuk jer.. Haha.. Nanti terbuang jugak benda tu bila dia tengok dah rosak.

Tengoklah... berani tak saya? Haha.. Sekali tengok memang nampak cam betul je. Layan ajelah budak kecik ni. Ini pun dia yang suruh saya amik gambornya tau dan bila dah ada gambar, maka jadilah entri ini.. Hihik... (^_^)

4 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

owh!!menatang neh...slalu member dok letak kat selipar/kasut...bile kaki sentuh lain macam je tuh yang tercampak selipar/kasut...hakhakhak!!!!

Chic Na said...

geli kot nk pegang. mcm getah kan lembik2. huhu.. berani adam.

Puan Kutu said...

benda ni mmg macam getah lembik2 tu kan..nasib baik la bukan ular.sy ni mmg fobia dnegan ular.hehe..

kawan2 ada adam haruslah nak jugak..:)

Masya said...

oic .. tgk pun takut haihh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute