Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 12 July 2012

-Adam dan Grandma-


Grandma.. Panggilan special Adam buat bondaku (My Mok Lah) . Aku panggil bondaku 'Mok'. Orang Trganu memang ramai yang panggil Mak tapi sebut Mok.. Episod ni takde jalan-jalan dengan Big Boss (Abah Adam) yer sebab dia outstation dan aku bersuka ria di Kg tercinta.. Hahaha..

 Makan Nasi Ayam sedap dengan Grandma kat Mesra Mall Kemasek. Boleh tahan jugak sedap-sedap menu kat food court sini. Semua sedap.. 
 Lepas dah kenyangkan perut, pergi tengok wayang pulok lah.. Ini adam dan kazen dia, Iqbal...
 Tengok citer Mael Lambong sebab nak tengok Zizang je pun.. Hehehe..

Ini jalan-jalan kali kedua sebab nak tengok anak buah yang masuk dance competition B-boy kot..


Inilah anak sedara aku tu Hakeem dengan satu-satunya My Lovely Sister. Duk tengok dia lah sampai habis show baru balik.. :)

Sekian saje episod jalan-jalan Adam dengan Grandma... Nanti Raya pulak baru balik tengok Grandma.. Tapi adam sentiasa ingat nenek-nenek dia. Setiap hari mesti ada je kaum kerabat dia yang disebutnya.. 

8 Komen Cerita Hati:

Saya Disini said...

amboi posing sakan yg cekak pinggng tu

cheqna said...

kena g try etek r kat mesra mall tu

fardhila fawwazy blogspot said...

mnja ngn nenek jgk ye..hihi..

ct rahani said...

dh tgk jugak mael lambung.. kelakarkan citernya.. :)

Unknown said...

adam tengok zizang yer...baguslah kalau dia mau ddk diam2..

Chic Na said...

best ke mael lambung? waa anak sedara ayu dah besar ye? anak sedara sulong cik na baru 4 tahun. huhu..

IntaNBerliaN said...

cucu kesayangan ni :-)

Masya said...

awatnya adam bile amik gambar suke tgk tempat lain hihihi.. stailista yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute