Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday, 14 July 2012

Kerusi 2 in 1 Adam


Apa tu?? Saje nak catat kisah kerusi adam yang comel ni. Kerusi ni kami terjumpa masa jalan-jalan kat kedai bundle dan terus beli sebab berkenan. RM40. Kalau kami bosan dan tak tahu mana nak meronda, memang kami suka jugak singgah tengok-tengok kat kedai bundle.. Hehehe.. Aku suka kerusi ni sebab boleh jadikan tempat baring tidur jugak selain duduk. 2 in 1 lah kan..

 Inilah rupa kerusi tu.. Kaler pink pulak.. Hihik..
Si kecik yang kadang-kadang je tidur kat atas tilam kerusi ni. Bila datang mood jer....... Masa ni dia pura-pura je ye sebab dia tahu yang ibu dia nak snap gambor. Tengoklah cara tidurnya tu, mengada tu kan... :)

Dan juga boleh dijadikan tempat main lawan-lawan aksi otomen Adam. Kerusi inilah yang jadi mangsa.. Hahahaa..

Emm... Lepas dari kisah aku ikutkan dia pasal buku tu kan, pagi ni pun dia masih suruh buat jugak. Haih.. penat nak layan.. Bila dah ikutkan sekali, berkali-kali pulak dia nak.. Padahal dah sudah makan laksa dah tu. Dia minta roti sekeping, choki-choki dan hirisan carrot disebabkan ibunya dah tak layan, maka dia pun buat je sendiri.. Carrot tu dia jadikan mata dan dia lukis lah hidung dan mulut atas roti tu... Boleh imagine tak? :)

9 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

okla tu buat tempat main adam. laa nape xsnap yg adam buat tu ayu? xdpt nak imagine. huhu..

P#eoniX said...

wah!!!cantek dan murah...best gak dapat mende 2 in 1 neh....banyak manfaatnya....

rieda_ffya said...

comei je kerusi tu..2 in 1 lgi..

nn lylyn said...

mula igtkn besar mase tgk pic 1 tu..rupe2nye utk si comel ^^

inazamri said...

berbaloi la dgn harga tu.selain duduk2 leh gak wat baring/tido

izan mama mia said...

hah mmg berbaloi..kan..pink pun ok..apa

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

bestnya dpt murah...biasa mhal krusi ni:)

Masya said...

wah terujanya tgk kerusi ni... fleksible ni... nak jugakkk...

9n0L4 said...

ni bukan kerusi dah namenye ni. ni landmark adam dah kot. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute