Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday, 22 June 2012

Jangan buat macam ini tau!!!


Dulu kan..... dulu lah masa zaman muda mudi.. Hehehe.. Aku cukup tak suka tandas jenis macam ni. Selalu sangat aku naik duk mencangkung kat atasnya sebab geli terutama bila kat tandas awam. Mujurlah takde apa-apa berlaku kat aku kan masa dulu-dulu tu.. Baru aku tahu yang sebenarnya sangatlah bahaya dan berisiko kalau buat macam tu.. Tapi sekarang bila rumah dah memang tandas jenis macam ini, aku jadi selesa ler pulok gunanya. Sekarang kalau aku terpaksa ke tandas awam..... nak elak geli tu, aku akan lap dulu dengan tisu tempat duduk tu.. Yelah, takut jugak bila tengok kejadian macam ini kan. Tak kena takpelah... kalau kena...tak ke kesian tu. Jadi jangan buat macam ini tau!!! Gunakanlah dengan cara yang sepatutnya!! :)

Sumber gambar : Mukabuku

10 Komen Cerita Hati:

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

btul..bhaya mencangkung...tp rmai buay cmtu..huhu...ouh ya,tlur dlm blig dila tu mcm masak merah je,cuma ltak sos cili n sos tiram skit..:)

P#eoniX said...

yang neh pasal berat badan jugak kan dye punye faktor....huhuhh!!penah bace pasal neh...hehehhe...

Chic Na said...

sama la. naik je atas tu. hihi.. seramlah gmbar tu.

IntaNBerliaN said...

sm lah.. sy pun pnh duk mncgkuk ats tandas camni.. bahaya jugak ni..

mama aryan said...

takutnya..nasib saya tak penah buat macam tu..ngeri tengok

Masya said...

samelah dulu kite pun geli.. sekarang dah rumah sendiri mcm ni dah biaser dah.. lg selesa rasanya...

rieda_ffya said...

takutnye...hhihi.sy mmg x suke toilet camni gak..maybe jiwa kekampungan kuat dihati..

LYAfrina said...

a ah..mmg sgt2 merbahaya kalo duduk camtu atas tndas duduk.. lya dr dulu ttp suka tandas cangkung

AdaM Hawa said...

ngerinya..

Chic Na said...

ayu.. lama tak nampak. balik kampung ye. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute