Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 17 June 2012

Minumlah air!!



-sumber pic yang dishare dr fb-

Aku sering lupa... kadang tu tak ikut aturan yang betul dalam minum air masak ni. Kadang  kan sehari tu minum air masak dua gelas je tapi air manis-manis yang banyaknya. Lepas ni akan cuba ikut aturan yang betul kerana pentingnya minum air. 

5 Komen Cerita Hati:

inazamri said...

akak pun air manis yg lebih...air masak ni kurang

CtAyue said...

samalah kita kak..mmg air teh kat rumah ni sentiasa kena ada..

Chic Na said...

memang liat sket nak minum air masak. lepas kena bebel ngn mak br minum. hehehe..

CtAyue said...

@Chic Na
samalah kita.. org kata 8 gelas dlm sehari perlu minum air masak kan.

Masya said...

samelah saya pun kadang² lupe huhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute