Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 18 July 2012

Akan aku cuba dapatkan...


Disebabkan kegilaan ku pada cheese tart..  Rasa macam aku kena carik jugak acuan tin tart tu.. Tak pastilah berapa harganya sebiji.. Paling kurang pun kena jugak ada 15 biji.. Hahaha.. Tak pernah survey pun acuan ni. Kat kedai barang bakery mungkin ada jual kan cuma harganya je tak pastilah berapa. Dahlah sini hanya satu je kedai barang bakery ada.. huhu..
sumber pic : pinjam pokcik google
Dan...... Sudah lama jugak teringin nak ada set men'deco' ni.. hahaha... mahal kot erk?? Yang aku ada sekarang yang plastik jer... Kalau dapat yang ni... baru best!!! Hihik.. 
sumber pic : pinjam pokcik google

Inilah dia kerana dah minat dan menjadi hobi pulak dah sekarang kan.. Bila takde alat yang cukup rasa tak lengkap pulak.. Loyang sudah banyak berjaya ku kumpulkan.. Lepas ni nak tambah jugak lagi tu.. Hahha.. Aku ni kan, kalau gi shopping, bila lalu dekat bahagian yang ade loyang atau yang berkaitan dengan alatan baking ni akan lamalah aku duk situ.. Sampaikan encik suami pun dah naik pening. Mesti ada jugak nak rembat satu... Yelah, kena beli sikit-sikit, nanti jadilah banyak.. Haih, mana nak cari sponsor nih!! pssttt... Abah adam, tolong tambah sikit erk........ Hahaha.. :)

p/s : Apa aku duk merapu ni yer?? Huhu.. sorry kepala ting tong sikit!

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

nak wat camne dah hobi. kalau beli tp tak guna tu lain la. hihi..

Masya said...

acuan tart tu saya dah ade .. beli yg sederhana jer.. sbb masa tu tamak .. kalau yg kecik macam x puas jer nak maknan tart tu nanti hahahahaha....

wahh banyaknya nozel tu... kat sini mahal satu pun ade cecah rm2.50 tau ikut size .. baru ade 2 jer .. untuk deko kek dgn cream puff buatnya idokk juga kikikikiki...

LYAfrina said...

wah..bagusni..y penting semangat & keazaman. lya mmg xdan nk cba buat kuih muih ni..cheese tart mmg sedap..lya slalu order.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute