Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 20 July 2012

Akhirnya..........


Petang tadi kuar beli barang dapur sikit walhal ada niat lain sebenarnya.. Huhu.. 
Mula-mula ke pasaraya Pantai Timur tapi takde pulak benda yang aku cari tu.. Kedai bakery pulak tutup hari ni kan hari Jumaat.. Mulanya tu, aku dah frust dah sebab tak jumpe apa yang dihajatkan tu.. Terjah pulak lagi satu pasaraya.. Haaa.. Ade jugak dijual kat situ.. Akhirnya tercapai jua hajat nak dapatkan acuan tart tu seperti yang dihajatkan sebelum ini tu. Aku rembatlah 14 biji je dulu... Bajet belum banyak, jadi kenalah belilah sikit-sikit.. Nanti shopping lainkali aku beli ler lagi.. Seringgit satu biji harganya.. Lepas ni boleh lah buat tart telur dan cheese tart tu lagi... Janji dah ade apa yang diinginkan sangat tu kan. Senang sikit nak menge'tart' nanti.... :)


Tak pastilah betul ke tidak saiz yang biasa orang guna tu tapi rasa aku macam dah betul kot.. Emm.. kalau beli bundle lagi murah kan...

1 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

akhirnya dapat jugak. huhu..

barang macam ni pun ada bundle ke ayu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute