Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 17 July 2012

Adam buat Gaya Lucu..


 Ini kisah dua hari yang lepas... Dia ambil stoking yang zaman dia baby dulu, dia pakai.. Kemudian dia pergi ambil pulak blanket dan baring atas sofa.. Buat ala-ala baby.. Tido pakai stoking dan selimut.. Hihik.. Comel betul ibu tengok..
Ini pagi tadi punya cerita.. Dia pakai pulak aku punya inner tudung... Hahhaa.. Macam-macam kamu yer.. Bila aku bagitahu, "Adam, ini yang pompuan punyalah". Terus dia bukak.. Hehe.. Dia memang tahu tapi saje dia meniru ibu dia yang duk dapur pun mesti nak pakai inner tudung tu.. Sebabnya aku ni memang dah terbiasa kot, bila nak masak je mesti pakai benda tu.. 

5 Komen Cerita Hati:

AQ Eyfa said...

ala tomey ar ADAM tu

IntaNBerliaN said...

hahah comel plak gambo last tu.. hihi

fardhila fawwazy blogspot said...

hihi..pndai adam ye...nk jd baby blk ke..hihi

Masya said...

hihihihihi .. kemain melebar senyum adam yer ....

sy pun selesa pakai inner atau anak tudung kat dapur.. iyerlah nnt masak takut rambut gugurkan hihihihihi

Chic Na said...

err teringin jadi baby balik ke adam? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute