Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 20 July 2012

-Wafer stick kegemaran kami-


Siapa suka biskut ni? Inilah biskut kegemaran kami tapi yang selalu cepat habiskan adalah Ibu adam.. Hehe.. Aku suka sangat biskut ni sejak dari zaman student dulu lagi. Inilah selalu dikunyah sambil ngadap assignment selain maggi.. Eh, apasal kalau zaman study mesti kena ade stok maggi erk?? Hihik.. Aku dulu pun memang kena ada stok maggi sebabnya kalau bangun tengah malam, bila perut rasa lapar boleh lah makan maggi tu.. :)

5 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

suka gak ni. makan sampai tak sedar dah nak abis sebalang. huhu.. perisa strawberry pun best. :)

fardhila fawwazy blogspot said...

suka jgk biskut ni:)

P#eoniX said...

biskut yang mesti hade sekali time kat hostel...hehheheh...

Cikrosecute said...

best biskut nie ranggup...

9n0L4 said...

suke yg cap mastura. tak lemau bile dh bukak bekas nye. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute