Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 5 April 2012

'' SEGMEN : Siri Jelajah Blog, LET's FLY "


Hari ni baru berkesempatan join segmen setelah di tag oleh si Manis EliaLaily. Thanks yer kerana tag saya. 

Tuan segmen punye kata :
syarat2 nk join yg simple je :
:88:Mesti follow blog Girang.
:88: Buat entri pasal segmen ni dgn tajuk "SEGMEN : Siri Jelajah BLOG, LET's  FLY"
:88: Lekat kan banner kat atas n link kan tros ke segmen ni dlm entri korg
:88: Tag 3 org blogger lain n mesti dorg tau pasal segmen ni
:88: Dah siap, hantar entri korg dkat komen segmen ni
:88: Segmen ni berlangsung dr 03 April 12 hingga 17 April 12
Saya Tag :
[  P#eoNiX ]
Zaty ]
[ Saya DiSini ]
Sesiapa yang nak join sila ke sini.
SINI YER KAWAN-KAWAN

5 Komen Cerita Hati:

Saya Disini said...

tq tag sy..jap nk join ye...gud luck

Iza Zaty said...

Good Luck kak !!

P#eoniX said...

thanx tag sy sis...nanti ader mase sy join yek....wahh....bestnye cuti-cuti malaysia....ahakz....

Girang Daniel Batisah said...

terima kasih sbb join segmen Girang :)
ini adalah list yg join segmen ni.

http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2012/04/list-yang-join-segmen-siri-jelajah-blog.html

selamat menjelajah! ^^

Pecinta pink^^ said...

hai ,,sy sggah bw dari segmen same.jmput sggah http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/segmen-siri-jelajah-blog-lets-fly.html maseh:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute