Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 4 April 2012

2nd Hadiah birthday untuk Adam


Birthday Adam dah pun hampir sebulan berlalu. Tapi dia tetap dapat hadiah lagi. Hehe.. Hari ni baru je posmen hantar kan. Saya beli dari sis saya. Sajalah kami nak bagi 2nd hadiah untuk si kecik ku itu walau dah sebulan dah pun birthday dia. Hehe..

Inilah dia... Ypad.
Antara Function Ypad English Computer :
1-10 ~ number key piano sand
A-Z ~ 26 letters word
WORD ~ 6 specal word & different sound
MODE ~ 4 Quiz mode
VOLUME ~ turn up/ turn down the voice
DEMO ~ 2 different songs

Ypad nih memang dah femes dah pun orang duk jual online kat fesbuk kan. Kebetulan sis saya pun jual online gak, saya beli ngan dia jelah. Seronok bila tengok Adam happy dapat hadiah lagi dari kami. Bagus gak Ypad tu sebab banyak function dan senang budak-budak yang baru nak belajar mengeja dan mengenal huruf & nombor. Rugi lah pulak kalau tak beli kan. Hehe...
 Kiss abah aje.. Ibu nak jugak.. hehe...
 Senyum jer budok kecik nih dapat apa yang dia suka!!
 Sesi tekan - menekan pun bermula...........
Semoga kamu happy dan lebih mendengar kata wahai budak kecik Adam. Ibu & Abah sangat sayangkan Adam.

p/s : Siapa yang tak beli lagi tu.. beli lah..hehe.. 

3 Komen Cerita Hati:

LYAfrina said...

wah..msti seronokkan..mmg bgus kan ypad ni..bermain smbil belajar

Unknown said...

lepas ni ypad bg kat ibu ye....adam pulak dok dpn pc...hehe. Untung Adam, anak akk dulu bnyk guna buku cahayaku utk cepat mmbaca.

AdaM Hawa said...

bape harganya ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute