Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 4 April 2012

Menyimpan Angan-Angan!!!


Sepetang Adam bersama abah nye tengok orang main RC Jet. Al-kisahnya si Adam yang ajak abah dia sebab dia nak sangat pi tengok orang main jet tu dari dekat. Hehe.. Selalu tengok dari beranda rumah jer. Hari ni dapat pulak dia join tengok duk dekat ngan orang yang main tu, Suke lah dia... Ekceli si kecik saya ni memang berangan sungguh nak jadi PILOT.. Wah, cita-cita dia.. Agaknya terpengaruh & mungkin jugak minat. Kalau tanya dia nak jadi apa bila besar memang itulah jawapan dia. Nak jadi pilot nak bawak kapal terbang, nanti ibu & abah duk belakang.. Sweet sangat bila dia cakap camtu kat kami.. Takpe lah itu kan angan-angan dia.

 Pusing replika jet dulu....
 Tengok dengan penuh minat!!
 Inilah dia model RC Jet. :)
 Tunjuk BEST tanda dia suke.............
Dengan Tuan punye Jet tu.
Adam kata baik punyer....!!! Saya nak jadi pilot lah nanti.. hehehe..

Ini video air show RC Jet tu.. Saya tengok dari rumah je. Petang-petang memang selalu ada orang main tapi orang yang sama lah sebab dia je yang ada benda tu kat sini. Hehehe...

p/s : Beranganlah wahai anak ku.. Moga angan-angan kamu untuk menerjah awan itu dapat kamu capai jua satu hari nanti. Ibu doakan yang terbaik untukmu sayang. Ibu sayang kamu Adam!!

2 Komen Cerita Hati:

AdaM Hawa said...

Amin.. mudah-mudahan termakbul doa ibu & abah.. moga adam jadi pilot..

rieda_ffya said...

semoga terkabul la angan-angan tu...kene support dia la ayue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute