Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 5 April 2012

Mahu Bercuti seketika!!


Hai rakan-rakan blogger ku.

Cuti... Semua orang nak cuti kan. Saya pun nak cuti!!! Yes... dapat jugak cuti balik kampung 2 minggu. Lama ke? Jiran saya kata tadi pun lama nye mu nak cuti mek ayu. Alaa kak, dah lama sangat tak balik tengok kampung, saya jawab. Hehehe...

Cuti bermakna saya akan bercuti berblog jugak lah. Sebab nya kat kampung takde tenet & broadband pun dah lama terminated lepas dah ade pokcik Oren kt rumah ni. Maka nyer blog saya akan berhabuk lah selama 2 minggu. Rindu lah saya nanti nak membebel kat sini dan rindu jugak tak dapat BW kat rumah korang. Nanti lepas cuti saya jenguk yer...

Macam biasalah, kalau bercuti kena balik dua-dua kampung. Nak bagi adil lah katakan. Itu yang nak cuti lama tu sebab kami memang dah lama tak balik. 

Sepanjang saya takde nanti, tolong jaga yer rumah pink saya nie. [ Bajet ade yang rajin jenguk rumahku ini. Hehee]. Jangan lari yer!!! Saya pasti rindu nak ber blog walking nanti sebab dah jadi kebiasaan setiap hari online je kan. :)

p/s : Kalau korang rindu saya, rajin-rajinlah jenguk rumah saya nie. Hehe.. [Perasan je saya nie kan..]

3 Komen Cerita Hati:

sekadar satu coretan said...

Salam ziarah..

Unknown said...

saya yang datang singgah..:)

AdaM Hawa said...

kampung ayu ngan suami kat mane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute