Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 29 May 2012

Entri khas buat kamu my sis -Tahniah Buat Kamu-


Hari ni adalah hari semakan keputusan peperiksaan program matrikulasi 2011/2012.. So, aku hello adik aku yang sedang bercuti tapi tengah buat partime job gak tu kat Mall.. Bertanyakan camner resultnya. Mula-mula dia kata takut nak check.. Hahha.. Last-last kakak dia ni jugak yang tolong check kan. 
Dan.............
Sekalung tahniah aku ucapkan buat kamu adikku 'Niatum' kerana berjaya maintainkan result kamu. Wah, dah sama lawan ngan result kakak dia pulak masa matrik dulu erk.. :)
Aku doakan semoga kamu berjaya dapat course yang kamu nak tu.. Hope dengan PNGK tu melayakkan kamu untuk dapat course yang menjamin masa depan dan senang pasaran kerjanya kelak. Semoga kamu berjaya adikku!! Apa-ape pun jangan cepat berbangga dengan apa yang kamu dapat hari ni kerana banyak lagi cabaran yang menanti di depan. Chayokk!!! Chayookk!! Pesanan aku untuk kamu adikku 'Nia', study dulu sampai grad kemudian dapatkan kerjaya yang mantap baru lah pikir soal kawen yer.. Hahaha.. :)

7 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

amboi kakak, tu pesanan ke amaran. ngehehe..

tahniah utk adik ayue. :)

IntaNBerliaN said...

tahniah jugak utk adik awk.. :-)

AdaM Hawa said...

tahniah!! bile dapat tau masuk u mana²?

rieda_ffya said...

kekalkan result tu ok..tahniah buiat adik ayue...

ct rahani said...

salam kenal.. sy follow yer.. :)

P#eoniX said...

wah!!!!tahniah....hehehhe....best tengok adik sendiri lebih mantap...erk!!!pesanan bermakna pasal kawen tuh...hakhakhak...

LYAfrina said...

tahniah,... hebat ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute