Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 31 May 2012

-Mee Rebus-


Hari ni pekena Mee Rebus Johor.. Bila aku pergi Johor erk?? Sebenornye, pakai perencah mee rebus segera aje.. Kawan yang bagi.. Masak dengan air bagi didih dan pekat.. Kemudian, makan dengan telur rebus, taugeh, tauhu goreng, mee kuning, bawang goreng & daun bawang.. Memang best ler.... 
 Model Baru.. Nama brand perencah pun Adam.. tapi tambah i.. :)
Inilah hasilnya.... Best gak.. Walau pakai yang segera. :)

Pssstt... Nanti boleh kirim lagi lah kat kawan tu.. Dah jadi tersuka ler pulak. Nak buat mee rebus versi Johor ni entah bila lah aku nak mencuba buat sendiri.. Resepi ada jer tersimpan dalam buku2 nota resepi tu, tapi belom try buat pun lagik.. Hahaha... Bila dah tahu ada yang segera.. Maka, aku rasa pakai yang segera lagi senang sikit kot bagi orang yang macam aku lah yang tak pernah buat mee rebus Johor ni dan memang aku tak pandai pun buatnya. :)

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute