Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday, 31 May 2012

-Adam dan Mr.Panda-


Siapa Mr.Panda Adam?? Ohh.. Mr.Panda adalah bear panda pemberian Aki dan Ummi dia. Ada bear jugak Adam ni rupenyer.. Tapi nak tahu tak apa dia buat dengan Mr.Panda dia tu? Haaaa... Malam ni, Mr.Panda telah dibelasah oleh Adam. Kesian Mr.Panda dia tu.. Biasalah budak lelaki ni kan lasak.. Ada je aksi dia nak buat...

 -Kapten Adam sedang bersiap sedia nak serang musuh-
 -Mr. Panda jadi mangsanya-
 Tengok tu, dilambungnya Mr.Panda.. Macam-macam lah budak Adam ni tau..
-Pelbagai aksi Adam&Mr.Panda-

Adam kata : "Yeay!!! Adam berjaya!!"

Itulah dia Adam.... Memang dia aktif dan agak lasak sikit. Bab yang dia dah pandai gigit orang dan pukul orang tu.. sekarang ni nampak macam dah kurang dah sikit. Tapi kena banyak kali tegur dan ingatkan dia. Cuma itulah......... kalau ada budak yang buat dia dulu, pasti dia akan balas balik. Takkan aku nak marah anak orang pulak kan dan takkan aku nak biar je Adam kena buli pulak kalau dia diam je. Takpelah.... akan ku cuba ingatkan dia perlahan-lahan apa yang betul dan apa yang salah. Apa yang boleh dia ikut dan apa yang dia tak boleh ikut. Semoga dia jadi anak yang baik.

2 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

alhamduliLLah....heheh....moga-moga terkabul doa ko tuh....agak-agak nanti ko bagik kat adam tuh bace blog neh...yelah...kite nak luahkan susah..namun,dengan adenye blog blehlah dye bace luahan mak dye mase dye membesar...tul x??

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..ksian panda:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute