Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday 29 April 2013

Ke Kedai Buku


Dalam keadaan yang tak berapa larat pun tetap juga bawa si anak ke kedai buku. Sudah menjadi kebiasaan, setiap kali gaji mesti akan beli buku kat Adam dan bila tukang bayar bagi green light.... mulalah si ibu dan anak rambang mata. Haha.. (^_^)
Pergi kedai buku ni lepas balik dari selesai aktiviti Abah Adam jumaat hari tu.
 Bila si ibu dan anak leka memilih.. si abah pula syok curi-curi snap pic kami. (^_^)
~Rambang mata si Adam nak pilih buku~

Nota : Saya tak beli banyak pun... tambah beli koleksi buku aktiviti bahasa untuk adam jenis yang sama macam beli bulan lepas. Sebenarnya Adam berkenan sesuatu kat kedai ni tapi saya letak balik benda yang dia amik tu. Haha.. Sorry sayang, next time kita beli yer. Balik rumah tu pun Abah Adam tanya, "Mana barang yang Adam ambil dan pegang tadi?" Hihik.. Rasa bersalah pulak saya ni pergi letak balik. Kesian Adam.... (^_^)

2 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

takpe adam.. next time boleh pegi lagi. benda apa tu agaknya ya.. hehe..

Puan Kutu said...

kira adam engan kedai buku mmg dah ngam la ye..sy jarang bawak aiman ke kedai buku.selalu beli buku cerita dekat tesco je..kedai buku tu byk sgt buku,tak reti ibu nak memilih.huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute