Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday, 8 April 2013

Gaya rambut Adam masa Baby vs 4 tahun


~4 tahun vs 6 bulan~
Mana lagi comel hensem? huhu.. perasaan tul.. (^_^)

Minggu lepas, adam potong rambut dan jadilah dia botak... Haha.. Cuaca panas sekarang, sebab tu botakkan sikit rambut dia. Lagipun adam ni tak boleh rambut panjang sangat, dia akan cepat kena demam atau selsema. Tapi kali ni, botak rambut dia, biasa potong pendek bagi nipis je. Ini abahnya suruh pokcik kedai gunting rambut tu botakkan pakai mesin nombor 2 kot. Dia balik je rumah, saya terus gelak tapi adam relax senyum je..siap cakap lagi, "kan panas kan, adam botak lah.. hensem kan botak", katanya kan.
Comel tak? Haha.. saya suka tengok dia botak camni, makin geram jadinya..

10 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

panah ngguh lening..merit wase..
smart ngat adam..=)

inazamri said...

senang tak yah sikat..berangin je rasa

Kesuma Angsana said...

hehehe dua2 pun hensem

adda syuhada said...

menarikk...elok jer rambutnya..

Riedaffya ibrahim said...

dua2 ensem la..

Hilmirda Daud said...

dua-dua pun comel... botak senang tak payah sikat dah.

Masya said...

TAK BANYAK BEZA... AYU FM DAH SAMPAI SUKA SGT ADA HELANG... :)

Puan Kutu said...

sy mmg suka tgok budak kepala botak.tak panas n kemas je.anak sy pun takde style lain rambutnya..rambut ala mawi saja..:)

P#eoniX said...

dua-dua pon comel...cume geram tengok mase dye 4 taun...tembam sangat...hakhakhak!!!!

Chic Na said...

waa adam dulu bambam la. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute