Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday, 14 June 2013

Akhirnya bertukar wajah jua...


Sudah agak lama niat nak tukar wajah blog ni. Bila duk edit sendiri memang langsung tak menjadi ++ tak reti sebenarnya. Sudahnya mencari mereka yang pro dalam edit mengedit blog ni. Berkenan dengan editing Cik rose, so saya pun inbox lah kat fb Cik Rose. Bila Cik Rose memberi respon, sangatlah gumbira hati ni. Tak sampai dua hari..dah siap dah wajah baru blog saya. Terima kasih yer akak..
Sesiapa yang nak edit blog, bolehlah buat tempahan ngan cik rose kat SINI

Nota : Tak bayar lagi tempahan ni..hehe.. Sorry kak, lambat sikit.. :)

4 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

wahhh purple gitu. comey ayu.. ;)

Masya said...

ala.. napa x tukar gambar header sekali, letaklah gambar baby baru jugak..

warna purple ni canntikkk

izan mama mia said...

dtg tgk blog wajah baru

Puan Kutu said...

wah dah bertukar wajah..header masih sama.bila nak masuk gambar dhia?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute