Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday, 29 August 2012

Adam Main bunga Api


Adam sudah pandai main bunga api. Sudah tak takut dah.. Tapi haruslah kena perhatikan dia masa main bunga api, kalau tak tengok, nanti macam-macam pulak. Saya pun boleh tumpang main sama.. Hahahha...
 Adam macam cuak jer... :)
 -Adam dan sepupunya, Iqbal-
-Adam dan Pok adik-

Adam sekarang ni memang macam-macam sikit ragamnya tapi masih mendengar kata.. Namun adakalanya hilang sabar jugak. Antara saya dengan suami, saya tidaklah terlalu garang. Adam memang takut akan abahnya yang lebih tegas dari saya. Bagi saya, kalau dua-dua garang dan tegas pun tak boleh jugak. Maka perlu salah seorang menjadi tegas tapi abah adam tidaklah asyik garang je setiap masa. Tegas kami bertempat.. Pesanku untuk mu anakku, Ingatlah yang Ibu dan Abah marah adam kerana kami nak adam jadi anak yang baik. Marah kami kerana sayangkan kamu. Semoga satu hari nanti kamu faham yang betapa kami sayangkan kamu, Adam..

5 Komen Cerita Hati:

inazamri said...

nak main bunga api juga

Chic Na said...

cik na pun suka main bunga api. konon2 nak teman anak buah la kan. tapi acik nya yg terlebih. hehehe..

rieda_ffya said...

tapi nampak muka si adam lagi mcm masih takut..hihi...anak sy pon masih takut nk main...da ajar2 baru nampak berani pegang n bersungguh

Masya said...

amboi sukelah tu dapat main bunga api yer.... tp kalau takde bunga api mcm x meriah jer raya kan... lagi2 budak2...

C'Jai said...

hehe..manyak lagi bunga api, adam oiiii... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute