Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday, 12 September 2013

Niarap dah boleh tapi suka mintak tolong!!!

Alhamdulillah Dhia dah mula pandai meniarap masa 3 bulan lebih. Sekarang Dhia dah boleh buat pusingan 180 darjah tapi bila dah penat pasti dia akan menjerit merengek mintak tolong angkat.. sebabnya Dhia belum pandai terbalik terlentangkan badannya sendiri. Meniarap dan buat pusing badan je boleh.. pusing badan tu maksudnya kalau niarap ngadap tv.. jap lagi tengok dia dah belakangkan tv macam gambar kat bawah ni haa..
v
v
v
Takde rambut cam upin ipin kat belakang tu..kikii.. lambat jugak rambut Dhia tumbuh.
semoga membesar dengan sihat sayangku...

5 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

gigih dhia meniarap.. berkerut2 dahi.. hihi.. comel lah mcm nak gigit.. ;)

trah zain said...

eh, sama dgn yg kt dlm tv kt blkg tu, comei la akak,,hehe

P#eoniX said...

salam rindu dari pheonix!!!!heheheh...

Puan Kutu said...

comel dhia dah serupa upin ipin,siap bley buat pusingan..tak lama lg dh boleh merangkak lagi jenuh nak kepung.hehe..

Masya said...

anak adk sy x pandai meniarap lg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute