Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 9 May 2012

Thanks Abah Adam


Anda nampak tak perubahan pada blog Cerita Hati ni? Sangat seronok sebab aku dapat header dan sudah punya watermark baru.. Ini semua Abah Adam yang tolong buatkan. Thanks kat Abah Adam. Sebenarnya memang teringin jugak nak buat header tu, tapi aku tak berapa reti guna adobe photoshop tu. Hahaha.. Yang aku tahu edit pakai Photoscape aje. Abah Adam je yang pandai bab edit mengedit ni terutama bab gambor pakai benda tu. Ada juga dia ajarkan aku tapi aku je malas nak faham sangat. Hahaha.. Kalau aku yang mengedit sendiri, memang aku pilih photoscape aje. Tak sangka pulak Abah Adam rajin buatkan header untuk blog aku hari ni. Terkejutlah jugak dan terharu pun ada. Hehe.. Abah adam pun ada blog jugak sebenarnya tapi dia je malas nak update. :)
 Meh terjah blog AbAH AdAM

4 Komen Cerita Hati:

LYAfrina said...

CANTIK..
MOGA LEPAS NI LG BSEMANGAT NAK BBLOG ;-)

rieda_ffya said...

wah best nye ayue...da la ade kolor pink..sweet gitu..

cheqna said...

comel..
ayu....jemput r mari kenduri cheqna =)

IntaNBerliaN said...

sy pun xreti buat.. suruh org je.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute