Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday, 10 May 2012

Masih ingatkah pada snek ini??


Ingatkah kalian pada snek ini?? 






'Hiro'............ snek kegemaranku masa kecik-kecik dulu. Memang dah lama rupanya snek hiro ni kan. Ingat kan dah takda dah, terjumpa lak kat kedai tadi. Terus teringat kenangan waktu sekolah rendah dulu. Balik je sekolah mesti nak cari snek hiro ni dulu dan boleh berebut-rebut pulak dengan kekawan sebab takut habis. Beli sampai 5 kadang tu. Hahaha. Balik rumah kalau Mak tanya pasal balance duit saku sekolah, terus diam sebab dah habis beli snek. Masa tu 20 sen je. Sekarang 30 sen dah. Rasa kek nya sama cuma dulu besar sikit lah kot kek tu. :)

5 Komen Cerita Hati:

Masya said...

dah lama tak makan dan tak beli snek ni.. susah nak cari sekarang...

P#eoniX said...

lame x makan dah...heheheh...kompius jap...hingatkan salah masuk blog orang mude...ghupenya sis dah tukar lagu...nice lagu neh...orang mude suke...heheheh...

AdaM Hawa said...

dulu iklan dia glamer kan.. sekarang dh x de..

izan mama mia said...

dulu..wajib beli ni...bukan satu..kekadang sampai 2/3..buat bekal makan kat rumah sama..beli kat sekolah..kekadang lupa,letak dlm beg habis terpenyek ngan buku..

Saya Disini said...

aaa..nk2..sedp..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute