Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 16 May 2012

Breakfast Dgn Gooey Choclate&Creamcheese CC


Hati masih tak tenteram bila baca entri kat blog LYA. Sampai termimpi-mimpi pulak. Hahaha.. Poyo betul aku. -Sorry- Tak sangka pulak yang blog pun boleh diremove..Emm. sayang dan sedih kalau terjadi pada aku. Inilah blog tempat aku catat segalanya tentang aku, anakku dan cerita kami. Aku masih login menggunakan acc yahoo. Baru je buat acc gmail tapi masih tak faham lagi. Kena godek betul-betul kasi faham tutorial LYA tu. Bak kata LYA, sediakan payung sebelum hujan. Tadi buat pun jadi haru biru kejap. Entahlah kenapa tiba-tiba tak boleh bukak blog use acc email lama. Try punya try baru dapat. Yang acc baru tu masih author aje. Bukan admin, belum tukar sebab tak faham. Dah lah aku ni baru je dalam dunia blogging ni. Hahaha. Siapa kat sini boleh bantu aku? Angkatlah tangan. :)

Ok.. Tinggalkan dulu bab tak tenteram aku tu. Nanti citer lain. Ini nak citer breakfast aku pagi ni. Bekpes dgn kapkek. Jangan jealous yer.. Resepi asal amik dari SIS DIANA. Ini buat untuk kali kedua. Entah kenapa jatuh cinta pada kek yang ade gabungan choc dan cheese macam ni. Hehe..




Resepi boleh tengok kat SINI. First buat dulu agak comot.. Yang second ni okay sikit rupanya. :)

Nota : SELAMAT HARI GURU buat mereka yang bergelar Guru. Kerana tunjuk ajar mereka yang bergelar Guru, Kita berjaya hari ini. Kerana didikan mereka yang bergelar Guru, kita dapat kehidupan yang baik pada hari ini. Terima kasih buatmu Guru. 

5 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

rajin..cheqna gok hok malas =)

Chic Na said...

wahh mcm sedap je ayu. favret sy tu cheese & choc. nak try jgk nnti. TQ share. :)

IntaNBerliaN said...

wah.. nmpk cm best...

rieda_ffya said...

nampak best je ayue...mintak skit,..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pandai buat kek.. ila buat cekodok pun fail kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute