Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 15 May 2012

Bila dia main Ombak, aku yang risau....


Sesetengah budak ada yang suka main ombak dan ada yang takut ombak kan. Yang si Adam aku ni  pulak, pantang jumpa pantai mesti dia akan minta izin nak mandi. Kalau ikutkan aku ni memang risau nak bagi dia main ombak walau dijaga rapi oleh abahnya. Aku ni tak pandai berenang. Sebab tu aku takut ombak dan sungguh risau bila adam seronok sangat duk main ombak. Kadang tu aku jadi mak guard dia kat tepi. Sanggup basahkan seluar sebab nak jaga dia. Haha.. kadang kalau aku tarik-tarik dia jangan ke tengah sangat dia mula lah buat muka tak best kerana diguard ketat oleh ibu dia. Nak tahu macamana seronoknya dia dapat mandi laut, haaa.. inilah koleksi gambar riang-ria dia ketika bermain dengan ombak masa kat kampung hari tu.

-Mula-mula menerjah ombak-
-Tengah seronok buat gaya otomen dalam air-
 -Muka fedup sebab tak puas main, orang dah ajak naik.hahaha-

Sesekali main ombak best sebenarnya, cuma kena hati-hati sikitlah kan kalau budak-budak ni. Aku pun teringin jugak sebenarnya nak main ombak hari tu tapi segan la pulak. Hahaha. Apepun, aku happy bila tengok dia happy. :)

4 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

pata mano ni??
besut ko??

rieda_ffya said...

biar adam main...at least abah dia ade utk kawal dia kan....

IntaNBerliaN said...

anak saya, alisha tu pulak takut ombak..

Unknown said...

wah...dah bertukar wajah blog nie..

main ombak...bestnya..tpi risau gak sekarang ombak kuat....adam tak takut yaa...kalau mia...langsung taknak..huhhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute