Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 19 May 2012

Adam tengok Ben10?


Sudah hampir seminggu dia begitu. Bangun pagi, mula-mula minta izin nak on pc. Kalau nak mintak lappy abah dia memang tak dapatlah sebab dia takut nak kacau. Hahaha. Adam memang dah pandai On dan shutdown sendiri komputer. Lepas dah dia On tu, dia minta aku tolong online internet nak tengok Ben10 katanya. Aku ingatkan dia nak main games. Kompius pulak aku sejak bila pulak dia pandai nak ber Ben 10 ni? Sebelum ni dia hanya pandai mintak tengok Ultraman, Dora, Abc dan Diego aje. Baru minat dengan Ben 10 agaknya si Adam ni sebab sebelum ni dia hanya suka Ultraman dan amor heroes aje. Ben 10 tu adalah jugak dia tengok tapi tengok gitu-gitu aje.

Dah lama kot dia tak melayan tengok You Tube tu. Tiba-tiba dah seminggu ni dia melayan pulak tengok. Tapi aku dah bagi limit lah hanya boleh tengok setengah hingga satu jam je setiap kali On. Tapi biasanya bagi tengok sekali je dalam sehari. Bukan ape, kadang tak elok untuk mata dia kalau mengadap pc lama sangat kan. Itulah dia si kecik kesayanganku Adam Akmal..... :)



2 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

hahahah...memang haku leh jadik geng anak ko lah....memang kene!!!kahkahkah....

rieda_ffya said...

wah...biar dia tgk ayue....heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute