Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 18 February 2012

Wah.. Dah ade blog ke??



Salam petang sabtu semua. Apa aktiviti korang cuti weekend? Saya melepak aje di rumah. Hehe.. Emm.. Ade seorang kawan tanya saya : Wah, dah ada blog ye. Saya kata baru je jatuh cinta dengana dunia blogging. Hehe.. Segan saya nak jawab. Sebab saya baru je berblog. Sebab ape erk saya berblogging?? Huhu. 

Ekceli, mulanye saje je suka-suka sebab senang sikit nak follow blog orang. Dan jugak nak tambah skill cmne nk create blog and design blog kan walau blog saya tak lah secantik blog org lain. Hehe.. Encik hubby saya ada gak tegur, katanye blog cerita peribadi nie jarang org nak baca. Hehe.. Takpelah kan, sebab saya suke menulis. Suke share resepi yang berjaya saya cuba kat sini. Nak tambah kenalan pun ya jugak. So, tak salah rasanye nak jugak ade blog sendiri kan disamping boleh lah tambah income menabung tu. Wah berangan tau. Hehe. Yang tu saya tak brp pasti lah cmne org boleh dapat ribu riban dr blog. Hehe.. Pada saya, menulis ni pun bagus untuk kurangkan stress. Bila menulis walau ade merepek, ade semacam satu perasaan lega gitu.. Hehe.. Jadi berblogging ni pun satu cara jugak nak hilangkan stress. Itu pada saya lah. Tak tahu lah pulak pada pandangan korang pulak kan. Hehe.. Ape-ape pun itu semua atas kite.... Janji kita happy. So, happy kan jelah dengan apa yang korang rasa boleh wat korang happy kan. Hehehe. :)








0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute