Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 14 February 2012

Hadiah Tanpa Nama???



Salam semua.. Hari ni nak entri sikit pasal kisah nya penerimaan hadiah tanpa nama si pemberi. Huhu.. Misteri semacam aje kan. . 
.
.

Ini kisah seorang teman saya. Beberapa hari lepas, dia menerima hadiah yang hanya di letak kan di atas motor. Tanpa nama si pemberi. Yang peliknya, hadiah tu tertulis ucapan selamat pengantin baru walhal mereka dah lama pun kawen.. Misteri betul. Semacam pulak tu teks ucapan lam kertas A4 dlm hadiah tu.. Teman saya buang je hadiah tu sebabnya entah apa motif dan jugak siapa yang memberinya. Kalau saya pun, memang seram jugak nak terima pemberian yang entah dari siapa dan kenapa tanpa by hand jer bagi kan. Main letak2 camtu jer.. Kan ke misteri semacam je tu kan.. Kalau kalian pulak camne, tak rasa pelik ke?? hehehe...


Coretan Rajin

4 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

memang cheqna tohok
hahahaha

AdaM Hawa said...

takutttttttt...

CtAyue said...

tu lah cheqna.. pelik je.. sian sgt member ayu tu. puas mikir sape bagi.baik buang dia kate

CtAyue said...

takut kan..kawan sy tu seram sejuk masa bukak bungkusan tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute