Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday 1 July 2013

Adam atau Adamia??


Adam atau Adamia?? Kompius mak kejap....
v
v
v
 Comel tak kak adamia?? (^_^)
Inilah makannya kalau sibuk sangat duk main selendang orang kan, dah kena khianat dengan Su mia dan ibu.. hahha. Adam pulak rela je orang buat dia gini. 
Dah siap tu, dia kata, "Eh, ini macam pompuan jer... Adam kan lelaki". Baguslah kalau dia dah boleh beza dan tahu selendang ni untuk lelaki ke pompuan. Dia ingat Su Mia dia nak buat gaya superhero kat dia, itu yang dia ok jer tu.. Sekali tengok macam pompuan pakai tudung lak dia kata.. Haha.. (^_^)
Ekceli Adam duk main selendang su Mia dia buat ala-ala superman ikat di belakang tu kan. Dah boring buat superman, dia main-main letak kat leher dia. Bila dia mula main ultraman memang dia akan amik kain ke tuala ke buat ala-ala topeng, superman, ikat situ ikat sini.. Tak tahulah kenapa dak Adam ni, banyak betul ideanya. Saya yang tengok jadi pening kepala, nak marah pun takde gunanya jugak, dah budak nak membesar memang macam-macam ragam kan..

3 Komen Cerita Hati:

Masya said...

wewitt cantiknya header baru ..
opss.. komen x kene mengena .. alahai adamnya pun.. dah ada adik perempuan dia pulak bergaya mcm perempuan

Puan Kutu said...

haha comel.dulu masa aiman kecik selalu jugak gayakan macam ni.sebijik muka pompuan.hehe

P#eoniX said...

series!!macam muke ko pakai tudung plak...hehehehe...x per boleh tuh dye bezakan...kan adam???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute