Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday, 1 April 2013

Fridge Magnet Untuk Top 3 Komentar


Sebenarnya dah lama saya berhasrat nak memberi sedikit hadiah kecil untuk top komentar di blog CERITA HATI saya ni tapi asyik tertangguh je. Kali ni dapat jua tunaikan hasrat saya tu tapi 3 orang jelah yer.. Terima kasih buat kalian yang sudi dan sering jenguk blog saya. Tanpa sokongan kalian semua, mungkin sunyi je blog saya ni takde orang nak komen di entri-entri saya. Hihik.. 
 Mereka yang rajin bertandang dan komen...........
1) Chicna
2) Pheonix a.ka. Naz
3) Masya 
p/s : nanti tinggalkan nama dan alamat yer kat entri ni. 
(jangan risau, komen tersebut takkan dipublish..) (^_^)
 Inilah hadiah kecil daripada saya dan diharap kalian bertiga suka hatilah nak menerimanya yer. Dibeli khas dari Abah adam masa dia gi outstation di LIMA lastweek. Nanti saya update pasal LIMA tu. Haha.. Saya tak pergi pun, menumpang seronok tengok gambar-gambar Abah adam jer yang kena bertugas kat sana. (^_^)
Yang ni.......... Abah adam belikan untuk saya. Perfume dari Langkawi .
Terima Kasih Abah Adam. (^_^)

Nota : Chicna, P#eonix dan Masya(Yana), jangan lupa tau tinggalkan alamat dan nama kat entri ni. 

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

eh.. memang surprise ni. terus baik demam. hehee.. thanks ayu. :)

mama aryan said...

seronoknya dapat hadiah..tahniah utk diorg..

Si Matatajam said...

Salam kenal dr M...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute