Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday, 7 August 2012

Lawak Adam di Pagi Hari


Lebih kurang jam 7.40 pagi tadi..... Adam terjaga dari tidur dan terus turun dari katil kemudian pergi ambil botol Febreze. Botol tu memang selalu ada dalam bilik buat standby untuk memudahkan proses spray kalau-kalau si kecik tu terkencing atas tilam.. Hihik..

Adam, "Ibu, nah tu adam buat basah tu", katanya sambil hulurkan Febreze yang diambilnya tu pada saya. Saya pun tengoklah kat mana basahnya tilam tu kan. "Eh, takdelah Adam.. Mana ada basah". Saya pun tengoklah seluar dia pulak.. Hihik.. Lawak pulak kamu yer.. Padahal macam terkucil jer.. basah pada seluarnya tu sikit je. Dia ingat dia dah basahkan tilam.. Dia rasa bersalah lah tu. Itu yang cepat je bangun pergi ambil Febreze dan yang kelakarnya masa dia pergi ambil tu dia macam mamai je lagi tau.. So sweet kamu dak Adam.. Lepas tu, saya suruhlah dia ke tandas dan elok je dia membuang kat tandas tu.. Mujurlah dia alert dan cepat tersedar sebelum dia terbasahkan tilam tu.. Hihik.. Adam sebenarnya jarang sangat kencing malam atau terkencing atas tilam.. Sebab tu saya pelik pagi tadi tu.. Macam mengigau pun ade gayanya tu.  :)

3 Komen Cerita Hati:

Kesuma Angsana said...

comey nyer Adam!

Chic Na said...

pandai adam ambik hati ibu. ;)

P#eoniX said...

pandai dah tau amik fabrese sendiri.....harap bulan puase neh banyak hikmah yang datang.....heheheheh...sorylah...agak lame menyepi...sebuk hias umah sewa baru...huhuhuuhh!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute