Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday, 7 June 2013

~Dhia Sudah sebulan~

Hari ni Dhia dah sebulan... dan semalam appointment Dhia untuk injection sebulan.. Kejap je tu tup dah sebulan anak ibu.. Cuma ibu je belum habis pantang lagi. 100 hari tau kata Bonda dan Mr.Hubby kena jaga makan. mak ai lamanya..Haha.. Menurut Bonda, bukan tak boleh makan cuma kena pantang makan jenis-jenis tertentu makanan je macam sayur sejuk, seafood dan benda-benda yang boleh buat gatal tu kena pantang dululah. (^_^)

Berat Dhia dah bertambah 3.3kg. Maklumlah lahirnya pun 2.4kg je kan.. Alhamdulillah semuanya Ok dan semoga Dhia membesar dengan sihat. Reaksi Dhia kena inject? Haaa.. menangis jugak Dhia tapi kejap jelah.. Ekceli Dhia ni nampak gayanya lagi manja dari abangnya..

 
Dhia ~ Sinaran
Amani ~ Kesejahteraan, cita-cita dan keinginan
Husna ~ Kebaikan
Dialah sinaranku, dialah puteriku.....
Dhia Amani Husna.
Semoga kamu membesar dengan baik dan sihat sepertimana seindah namamu. Amin.

2 Komen Cerita Hati:

Masya said...

amani sedap nama tu... dah aimm nama tu kalau ade anak perempuan.. hihihihi

Riedaffya ibrahim said...

sedap nama tu..tahniah ayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute