Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 7 June 2013

~Dhia Pinky~


Sebenarnya kan, sebelum bersalin hari tu baju baby hanya beli tiga pasang jer yang baru dan kaler pun semuanya save kaler je kata orang sebabnya saya memang tak tahu jantina baby masa tu. Selebihnya pakai baju abang adam jelah kan. Bila Mr.Hubby tahu je anak dia keluarnya girl.. lepas je selesai semua urusan kat saya.. dia gi shopping baju baby.. Memang kaler pink jelah  Hihik.. Excitedlah kan nak shopping dan saya pun tunggu habis sesi pantang je nak shopping jugak. Ini abahnya je yang shopping baju anak dulu dari saya. Muahaha..

Baju pink yang ni hadiah dari kawan Mr.Hubby. 
Taraa........... Dhia in pink mood (^_^)
 Semuanya pink....

Jelingan manja untuk aunty2 dan uncle2 semua... (^_^)

5 Komen Cerita Hati:

Puan Kutu said...

samala kita.sy beli 4pasang je tu pun takde lgsung pink.dhia sgt comel in pink..sebijik muka abg adam

P#eoniX said...

hehehehe....pink lah pulak.....hehehehe....gugurl lah katekan...hehehhe...aminn....

inazamri said...

comeinye dia...kiss kt pipi dia

Unknown said...

ala...so sweet

Unknown said...

alahai..comeynyer dhia..

akak pun x confirm lg jantina anak akak ni,harap2 gigirl jugak,sbb dah ada dua boy.takut jg nak harap lebih nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute