Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 4 March 2012

First Contest by Afiqah & Amani Azwa : Edit Gambar Sehabis Cun







Salam semua rakan blogger. Hari ni nak join contest ni. First time contest dan first time jugak saya join. Hehe.. Ini pun setelah di tag oleh puteri comel Indah Comel. So, join lah. Sesiapa nak join, jom lah. kat sini yer Contest





Gambar yang akan di edit, sudah semestinya gambar saya dan anak. Gambar di masa kami pergi Cameron Highland last year.


Sebelum proses mengedit


Selepas edit sikit-skit, jadi lah begini
.
.
.
.
.
Siapa mangsa seterusnya yang perlu saya tag
.




4 Komen Cerita Hati:

Unknown said...

thax join dear , so cute :)

AdaM Hawa said...

InsyaAllah nanti sy buat ya.. nak stop BW jap.. nak masak.. ;)

atin said...

dah join GA ni?ada hadiah misteri utk top reff dan pelbagai lg hadiah utk dimenangi:)
http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

nurhuda said...

wah wahh ! comell ! :D daa follow sinii ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute