Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday, 15 October 2013

Warna Warni Apam Polkadot


Alhamdulillah..R ezeki raya Aidiladha. Dapat order dari jiran-jiran blok. Tak banyak pun tapi saya memang seronok buat dan kalau takde order pun, ade jer resepi yang saya akan buat. 


 Order dari jiran-jiran blok. Terima kasih dan harap berpuas hati.
Yang bekas kecik sikit tu khas untuk cikgu Adam. Adam suruh buat sikit kat cikgu dia, nanti nak bawa pergi raya rumah cikgu katanya..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SAHABAT-SAHABAT SEMUA. MOGA GEMBIRA DAN CERIA SELALU DISAMPING KELUARGA TERSAYANG. DALAM KESIBUKAN KE SANA KE MARI TU, HATI-HATI DI JALAN RAYA YER.

4 Komen Cerita Hati:

Fizalinolie said...

Selamat hari raya jugak. Cutenya apam polkadot awak buat.geram tengok :)

Rashdan Roslan said...

nampak sedap. hehe.. selamat hari raya aidiladha! :)

Masya said...

Masyukkkkk dah ade tempahan

Puan Kutu said...

tu dia tempahan siap ada munge lagi,terbaiklah order dr ibu adamdhia,kompem sedap..:)

selamat hari raya juga..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute